ZÁKLADNÍ POJMY

“Zbožím” je jakýkoliv spotřební výrobek prodávaný prostřednictvím internetové stránky stoporex.cz. „Prodávající“ je obchodní společnost Binary Assets s. r. o., P. Jilemnického 2415/6, 052 01 Spišská Nová Ves. „Spotřebitel“ je subjekt, který s „Prodávajícím“ uzavřel smlouvu o koupi zboží.

ZÁSADY

Tyto obchodní podmínky se v části práv a povinností vyplývajících ze zákona č.j. 102/2014 Sb. nevztahují na právnické osoby. Na smluvní vztah mezi prodávajícím a právnickými osobami se vztahují příslušná ustanovení zákona č.j. 513/1991 Sb. Obchodního zákoníku, avšak práva vyplývající ze zákona č.j. 250/2007 Sb. jsou rovněž přiznávány právnické osobě, která nakupuje výrobky pro osobní potřebu nebo pro potřebu příslušníků své domácnosti, přičemž pro tyto účely se tato osoba považuje za spotřebitele.

CENA ZBOŽÍ A CENA DODÁNÍ ZBOŽÍ

Všechny ceny zboží jsou uvedené na www.stoporex.cz a jsou uváděny včetně DPH. Cena za dodání zboží na místo určené spotřebitelem se nezapočítává do těchto cen. Cena za dodání zboží je hrazena spotřebitelem zvlášť dle platného ceníku, kterou si spotřebitel vybírá sám přímo v průběhu realizace objednávky. Cena zboží je uváděna za jeden kus, pokud v popisu není uvedeno jinak. Cena zboží označená jako “Akce” je platná do vyprodání zásob, pokud není uvedeno jinak.

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Spotřebitel může realizovat objednávku:

Prodávající následně realizuje potvrzení objednávky případně její části na váš e-mail. Na vámi uvedenou e-mailovou adresu vám budou v případě potřeby zasílány veškeré další informace ohledně vaší objednávky. Pro potvrzení objednávky je nezbytná přesná specifikace zboží – označení jeho druhu, ceny, množství, dále ceny za dodání zboží, způsob a termín úhrady objednávky, způsob a termín dodání zboží. Takto potvrzená objednávka (případně její část), je pro obě strany závazná.

STORNO OBJEDNÁVKY

Spotřebitel může svou objednávku bezplatně stornovat před i po potvrzení objednávky a e-mailem na info@stoporex.cz. Zaplacená kupní cena za zboží nebo zálohová platba bude vrácena nejpozději do 14 dnů Spotřebiteli převodem na účet.

Při stornování objednávky je třeba uvést následující údaje: jméno a příjmení objednatele, číslo objednávky, objednávané zboží, číslo účtu, kam má být poukázána zaplacená kupní cena nebo záloha. Prodávající má právo stornovat objednávku, pokud v dohodnuté lhůtě není schopen dodat objednané zboží a spotřebitel nemá zájem o náhradní plnění. Zaplacená kupní cena za zboží nebo zálohová platba bude následně nejpozději do 30 dnů vrácena Spotřebiteli. O stornování objednávky bude Spotřebitel informován telefonicky nebo e-mailem.

PLATBA ZA ZBOŽÍ

Platbu za zboží může Spotřebitel realizovat bezhotovostním platebním stykem, v hotovosti při převzetí zboží po dopravě ke spotřebiteli nebo v místě určeném prodávajícím v případě osobního odběru. Číslo bankovního účtu prodávajícího: IBAN: SK83 0900 0000 0050 6189 9956, VS: číslo objednávky.

RECYKLAČNÍ POPLATEK

V ceně veškerého zboží, kterého se to týká, je započítán recyklační poplatek do recyklačního fondu na ekologickou likvidaci starých elektrospotřebičů.

DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je do 1-2 pracovních dnů . Pokud to okolnosti vyžadují, prodávající a spotřebitel se mohou dohodnout na prodloužení dodací lhůty nebo na náhradním plnění ve stejné kvalitě a ceně. Spotřebitel je vždy při potvrzení objednávky informován o aktuální délce dodací lhůty e-mailem. Dodací lhůta uvedená u výrobků je informativní průměrná doba dodání, která se v individuálních případech může lišit.

DODÁNÍ A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Prodávající je povinen po zaplacení ceny za zboží a ceny za dodání zboží spotřebitelem, dodat zboží spotřebiteli v požadované kvalitě, ceně a množství i ve sjednané lhůtě. Dodání zboží lze realizovat v rámci České republiky, a to prostřednictvím kurýra. Před převzetím zboží je spotřebitel povinen potvrdit objednávku, zaplatit cenu za zboží a cenu za dodání zboží. Při převzetí zboží spotřebitel svým podpisem potvrdí jeho kompletnost, nepoškozený stav u kurýra prostřednictvím, kterého mu bylo zboží doručeno.

Daňový doklad (faktura) a záruční list (je-li součástí balení) jsou dodávány spolu se zbožím. Před podepsáním předávacího protokolu dopravce spotřebitel vizuálně důkladně zkontroluje zásilku zda není poškozena. Reklamaci zboží poškozeného dopravou musí spotřebitel uplatnit neprodleně po převzetí zásilky. V případě, že zboží není dodáno z důvodu vyšší moci, prodávající neprodleně informuje spotřebitele o důvodu nedodání zboží. V tomto případě prodávající poskytne spotřebiteli náhradní plnění.

VADY ZBOŽÍ, ZÁRUČNÍ DOBA A REKLAMACE

Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí spotřebitelem. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Spotřebitel také může místo odstranění vady požadovat výměnu zboží, nebo týká-li se vada jen součásti zboží, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby se zboží mohlo řádně užívat jako zboží bez vady, má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo má právo od smlouvy odstoupit. Jde-li o jiné neodstranitelné vady, které nebrání řádnému užívání zboží, má spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny zboží, kterou určuje prodávající.

Záruční doba na veškeré zboží je 24 měsíců pokud není uvedeno jinak a začíná běžet ode dne převzetí zboží spotřebitelem. Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list).

ZÁRUKA

Na veškeré zboží je poskytována záruka 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak). Záruka se nevztahuje na zboží opotřebované běžným používáním, mechanicky poškozené, poškozené neodborným zacházením nebo neodbornou montáží. Na veškeré zboží poskytujeme 14 denní záruku na vrácení peněz bez udání důvodu. (Upozorňujeme zákazníky, že zboží k nám nelze zasílat dobírkou. Doporučujeme zákazníkům zasílat zboží doporučeně na naši adresu). Zboží nesmí jevit známky použití a musí být zasláno v původním obalu. Použité zboží nesmíme poskytnout k dalšímu prodeji.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

  1. Reklamační řád popisuje zásady a principy uplatňované při reklamaci dodávaného zboží. Tento reklamační řád nevylučuje ani neomezuje jakákoli závazná zákonná práva zákazníka nebo jakákoli práva zákazníka vůči prodávajícímu. Práva a povinnosti vyplývající ze záruky poskytované na výrobky, se řídí zejména ustanoveními o Zvláštních ustanoveních o prodeji zboží v obchodě, §612 až §627 Občanského zákoníku a odpovědnosti za vady prodané věci podle Občanského zákoníku (§622 a § 623, kde je spotřebitel poučen o svých právech)2. Pokud se v průběhu záruční doby projeví na výrobku závada způsobená vadnou konstrukcí, zpracováním nebo materiálem, bude při splnění následujících podmínek vadný výrobek (nebo jeho součástka či díly) bezplatně opraven nebo vyměněn za nový. Reklamovaný výrobek nebo reklamovaná část musí být kompletní. Záruka poskytovaná prodávajícím se nevztahuje na poškození způsobené ohněm, vodou, statickou elektřinou nebo jinou živelnou událostí, nesprávným používáním výrobku, opotřebením, mechanickým poškozením nebo neodborným nastavením, modifikací, opravou nebo nesprávným způsobem použití neslučitelným s návodem k použití, technickými normami či bezpečnostními předpisy platnými v České republice. Záruka se také nevztahuje na poškození výrobku skladováním mimo rozsah teplot od 0°C do 25°C.

    3. Dodavatel se zavazuje provést vyřízení reklamace (záruční opravy) do 30-ti kalendářních dnů ode dne převzetí písemného uplatnění reklamace včetně reklamovaného zboží.

Reklamace musí obsahovat:

  • název reklamovaného zboží
  • konkrétní popis závady
  • reklamovaný výrobek nebo reklamovanou část
  • kopii dokladu o koupi (fakturu) záruční list (u příslušenství je záručním listem doklad o koupi – stačí kopie)
  • adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na vás (telefon, email na vás)
  • datum způsob vyřízení reklamace

Pokud reklamace nebude obsahovat tyto náležitosti je reklamační oddělení oprávněno reklamaci zamítnout. Upozorňujeme zákazníky, že zboží k nám není možné zasílat dobírkou. Doporučujeme zákazníkům zasílat zboží doporučeně na naši adresu. Jméno příjemce: Binary Assets s.r.o. (CZ) / Shipmall Areál Elitex,Vrchlického 323,  517 21 Týniště nad Orlicí.

Zpět bude opraven výrobek dopraven na naše náklady.

e-mail: info@stoporex.cz

Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 30 pracovních dní. V odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu výrobku, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní. O výsledku reklamace bude spotřebitel informován bezprostředně po ukončení reklamačního řízení e-mailem nebo telefonicky.

Reklamace si spotřebitel uplatňuje u prodávajícího, u kterého bylo zboží koupeno. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro spotřebitele bližším, uplatní spotřebitel právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.

Při uplatnění reklamace spotřebitel doručí reklamované zboží podle možnosti v originálním balení včetně kopie faktury prodávajícímu a to na poštovní adresu: Jméno příjemce: Binary Assets s.r.o. (CZ) / Shipmall Areál Elitex,Vrchlického 323,  517 21 Týniště nad Orlicí. Zboží zaslané na dobírku prodávající nepřebírá. Doporučujeme vám zboží pojistit.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY – VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Kupující bere na vědomí, že podle směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU ze dne 25. října 2011 o právech spotřebitelů jsou erotické pomůcky a prádlo považovány za tzv. Zboží zvláštního (intimního) charakteru a jejich vrácení a výměna nejsou z hygienických důvodů možné.

1. Spotřebitel má právo od Kupní smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů. Lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne kdy kupující nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme zboží.

2. Při uplatnění práva na odstoupení od Kupní smlouvy Spotřebitel informuje o svém rozhodnutí odstoupit od Kupní smlouvy jednoznačným prohlášením elektronicky prostřednictvím e-mailu na adrese info@stoporex.cz. Za tímto účelem může Spotřebitel použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy – naleznete jej na konci tohoto textu. V případě odstoupení od smlouvy elektronicky, Prodávající přijetí odstoupení od smlouvy neprodleně potvrdí e-mailem.

3. Lhůta k odstoupení je zachována, pokud Spotřebitel zašle oznámení o uplatnění práva na odstoupení o smlouvy před tím, než uplyne lhůta k odstoupení od smlouvy.

4. Po odstoupení od smlouvy Prodávající vrátí všechny platby, které byly Spotřebiteli uhrazeny v souvislosti s uzavřením smlouvy, zejména kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží. Platby Prodávajícího budou Spotřebiteli vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne doručení zboží Prodávajícímu. Úhrada platby bude provedena převodem na účet, který uvede kupující a to ve tvaru IBAN včetně jména a adresy majitele účtu.

5. Platba za zakoupené zboží bude Spotřebiteli uhrazena až po doručení vráceného zboží zpět na výše uvedenou adresu sídla Prodávajícího.

6. Zboží musí být doručeno zpět na adresu: Binary Assets s.r.o. (CZ) / Shipmall Areál Elitex,Vrchlického 323,  517 21 Týniště nad Orlicí
nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění práva na odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud Kupující – spotřebitel zboží odešle zpět před uplynutím 14-ti denní lhůty. Přímé náklady na vrácení zboží nese Kupující – spotřebitel.

7. Kupující odpovídá za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku zacházení s ním jiným způsobem, než jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží. Vrácené zboží nesmí jevit známky používání a musí být zasláno Prodávajícímu s kompletním příslušenstvím, dokumentací a v původním obalu. Pokud zboží jeví známky poškození nebo používání, zboží není kompletní nebo ochranný obal je porušen, Prodávající neakceptuje odstoupení od Kupní smlouvy.

8. Podmínky, kdy kupující nemůže odstoupit od smlouvy:

V souladu se Zákonem č.j. 102/2014 Z.z., § 7 Odstoupení od smlouvy spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen.

Naše zákaznické oddělení se však všechny případy odstoupení od smlouvy snaží řešit individuálně a nadstandardně a proto umožňujeme vrácení zboží, jehož ochranná fólie, obal nebo pečeť nebyly jakkoli narušeny.

Jen tak můžeme garantovat, že zákazník od nás obdrží vždy nový a nepoužitý výrobek. Orgánem alternativního řešení sporů je:

Slovenská obchodní inspekce
Odbor pro mezinárodní vztahy a alternativní řešení spotřebitelských sporů
Převozská 32, p.p. 29
827 99 Bratislava 27, SR.

Alternativní řešení sporů – v souladu s ustanoveními zákona č.j. 391/2015 ze. Z. o alternativních řešeních sporů, případně spory mezi Binary Assets s.r.o., s.r.o. a kupujícím lze řešit i mimosoudní cestou. Seznam subjektů alternativního řešení sporů lze nalézt na stránce ministerstva hospodářství – www.mhsr.sk. V takovém případě kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporů, kterým je například Slovenská obchodní inspekce nebo spor řešit prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Prodávající doporučuje Kupujícímu nejprve využít kontaktu na stoporex.cz pro vyřešení vzniklé situace dříve než bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu.

DOTAZNÍK

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do kterého je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § § 62 zák. čj. 351/2011 Sb. o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů neodmítnete zasílání elektronické pošty pro účely přímého marketingu. Zpracovávání osobních údajů za účelem zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. K zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zprostředkovatele zpracování, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o koupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

ZODPOVĚDNOST

Prodávající upozorňuje, že informace na www.stoporex.cz jsou z části přebírány od třetích stran a mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Prodávající může kdykoli bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na svých stránkách a negarantuje věcnou správnost jejich obsahu. Prodávající nenese vůči jiné straně odpovědnost za přímé, nepřímé, mimořádné nebo jiné následné škody, způsobené použitím informací z jeho vlastních nebo odkazovaných webových stránek, včetně (ale ne výhradně) ušlého zisku, vynaložených nákladů, přerušení činnosti a dalších škod.

Prodávající neposkytuje žádné garance a záruky kromě záruk vyplývajících ze zákona a záruk, které nad rámec zákona poskytují dodavatelé výrobků a poskytovatelé služeb, které jsou nabízeny na www.stoporex.cz, pokud je to u takových výrobků a služeb výslovně uvedeno. Informace uvedené na www.stoporex.cz není možné interpretovat jako prohlášení o vhodnosti výrobků a služeb pro některý konkrétní účel, pokud takové prohlášení zákazník neobdržel od prodávajícího v písemné podobě poté, co jej v případě pochybností kontaktoval. V případě chybně uvedené prodejní ceny na www.stoporex.cz si prodejce vyhrazuje právo na její opravu (změnu) a to i po provedení objednávky zákazníka, ten má právo s opravou ceny nesouhlasit a odstoupit od smlouvy resp. stornovat objednávku.

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do kterého je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § § 62 zák. čj. 351/2011 Sb. o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů neodmítnete zasílání elektronické pošty pro účely přímého marketingu. Zpracovávání osobních údajů za účelem zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. K zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zprostředkovatele zpracování, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o koupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.